Nyhedsbrevet usete værd

Måske overvejer du af en spærreild af reklamer på tv, billboards, magasiner og næsten overalt. Ikke desto mindre kan løsningen være så simpelt som udgiver nyhedsbreve.

Det kan lyde lidt akavet til dig. Men det åbenlyse faktum er, at forretningsfolk og marketing folk undervurdere den overbevisende kraft af nyhedsbreve. Nogle overvejer, at kun få mennesker er interesseret i nyhedsbreve. De er bare stykker af papir klump sammen – intet mere! Derfor, for at forfølge markedsføring gennem dem er bare spild af vores tid og ressourcer.

Folk er mere tilbøjelige til at læse nyheder end annoncer. I virkeligheden, de bekymrer sig mindre om annoncer. For dem de er klaser af pustende. Således, de slår sig ned på noget, der kan være nyttige i deres hver dag lever som nyheder og aktuelle begivenheder.

En anden, de ikke pleje meget om reklamer. I virkeligheden, om dem er de bare stykker af underholdning, hvis ikke crap. Derudover kan de ikke har tid til at tage et blik på dine kampagner og reklamer. De er blot optaget af masser af ting og til at forvente mere fra dem ikke kan være en god idé, medmindre du tænker på noget, der kan aflede deres begrænsede opmærksomhed til dine produkter og tjenester. Det er her værd af nyhedsbreve kommer.

Kontrasterende mentaliteter mellem marketingfolk og potentielle kunder gør det vanskeligt at rense en optimistisk mål. For at omgå kontrasten, skal marketingfolk justere.

Nyhedsbreve kan være havde som et magtfuldt marketingværktøj. Kyndige erhvervsfolk bruger dem til at skråstreg reklameudgifter og for at sikre, at firmaoplysningerne vil ikke blot overse.

Hvordan er du formodes at gøre fremme? Første ting første, skimte din målmarked interesser. Gennem dem kan du kildre deres fantasier og gøre dem Læs mere. Skriv noget om deres foretrukne emner. Derfra kan du føre dem til at læse dine annoncer. På en kreativ måde, kan du sammenholde dine produkter og tjenester. Lille beg af fremme vil ikke forårsage nogen skade.

Huske på, at formlen for nyhedsbrev læsere er 90-95% indhold og 10-5% annoncer. På den måde, du vil ikke vises irriterende til læserne.

Vælg en velrenommeret nyhedsbrev udskrivning selskab til at tage sig af dine nyhedsbreve. Sikre ekspert trykning at være sikker på kvaliteten af dine nyhedsbreve. Så vent til din business livline til at forbedre.


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *